Széchenyi Terv Plusz
GINOP Plusz-3.2.1-21
A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról
A projekt célja, hogy a vállalkozásunk részére nyújtott támogatásnak köszönhetően munkahelyi képzések valósuljanak meg, ezzel növelve termelékenységünket. Ennek érdekében szervezetünk az állami foglalkoztatási szervként eljáró kormányhivatalhoz kérelmet nyújtott be, sikerrel pályázott és az alábbi támogatásban részesült.
Kedvezményezett neve: COOP Szeged Kereskedelmi Regionális Zártkörű Részvénytársaság
Fejlesztés tárgya: A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül
Iktatószám: CSM/01/018525-1/2021
Támogatás összege: 33.238.632.- Ft
Támogatás intenzitása: 50 %
Tervezett befejezés időpontja: 2022.10.31.
A projekt keretében megvalósítani kívánt képzések:
- Vezetők fejlesztése - Hatékonyság és visszajelzés (1 csoport)
- Vezetők fejlesztése: Folyamat- és időmenedzsment, stresszkezelés és motiválás (1 csoport)
- Vezetők fejlesztése - Kommunikáció és a tulajdonos képviselete (7 csoport)
- Vezetők fejlesztése: Együttműködés és kommunikáció (7 csoport)
- Korszerű gyakorlat az alkalmazkodóképesség javítására: működésfejlesztés (3 csoport)
- Konfliktuskezelési gyakorlatok (3 csoport)
- Együttműködésfejlesztés (3 csoport)
- Haladok a korral - informatikai ismeretek: Excel és vállalatirányítás (1 csoport)
- Haladok a korral - informatikai ismeretek: szoftverek a munkavégzésben (7 csoport)
- Haladok a korral - informatikai ismeretek: Excel és vállalatirányítás (7 csoport)
- Haladok a korral - informatikai ismeretek: szoftverek a munkavégzésben (1 csoport)
- Angol nyelvi képzés (2 csoport)
GINOP Plusz-3.2.1-21
A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról
A projekt célja, hogy a vállalkozásunk részére nyújtott támogatásnak köszönhetően munkahelyi képzések valósuljanak meg, ezzel növelve termelékenységünket. Ennek érdekében szervezetünk az állami foglalkoztatási szervként eljáró kormányhivatalhoz kérelmet nyújtott be, sikerrel pályázott és az alábbi támogatásban részesült.
Kedvezményezett neve: Coop Szeged Kereskedelmi Regionális Zártkörű Részvénytársaság
Fejlesztés tárgya: A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról
Támogatási összeg: 8 651 000Ft
Támogatás intenzitása: 50 %
Projekt várható befejezési dátuma: 2023.09.30.
Projekt azonosító száma: 70651/36/00039
A projekt keretében megvalósítani kívánt képzések:
-
Haladok a korral- informatikai ismeretek: szoftverek a munkavégzésben (24 óra)
-
Az excel lehetőségei, mint vállalatirányítási rendszer
-
Haladok a korral- informatikai ismeretek: excel és a vállalatirányítás (16 óra)
-
Adatbáziskezelés ügyviteli fókusszal
A projektek keretében megvalósuló képzések bemutatása:
Haladok a korral- informatikai ismeretek: szoftverek a munkavégzésben (24 óra)
A képzés célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerkedjenek az alapvető számítástechnikai szoftverekkel, operációs rendszerekkel, valamint azokkal a programokkal, melyeket a közös munka, az egyeztetések, a remote munkavégzés során használni tudnak. A képzés további célja, hogy megismerjék ezek működési elveit és lehetőségeit.
A képzés tartalma:
Szoftverek
Operációs rendszerek
Windows
Egyeztetésre használt szoftverek (pl. Zoom, Teams, Meets, Jitsi stb. )
Kollaborációra alkalmas szoftverek (Jamboard, Padlet, Miro stb.)
Képszerkesztésre alkalmas szoftverek (Canva, Paint stb.)
Az egyes szoftverek összehasonlítása, alkalmazási területek, lehetséges gyakorlatok.
Az excel lehetőségei, mint vállalatirányítási rendszerA
képzés célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők megtanulják a mindennapi munkaéletben fellelhető társadalmi csoportjain belüli: pl. társadalmi, munkahelyi, közösségi, közösen megoldandó feladatok, problémák kezelését. A résztvevő képessé válik a különböző csoportszerepek megkülönböztetésére. A képzésen részvevő meg tudja állapítani a kompromisszum és a konszenzus közötti különbséget, és képes lesz a harmonikus együttműködő munkakörnyezet kialakítására. A képzés további célja, hogy növelje a résztvevők hatékonyságát, kialakítsa bennük folyamatszemléletet és a hatékony időmenedzsment alapjait.
A képzés tartalma:
Együttműködés és csoportszerepek.
A csoporton belüli együttműködés alapjai
Csoporton belüli szerepek a Belbin teszt alapján
Az együttműködés fogalma
Az együttműködő magatartás jellemzői
A kompromisszum és a konszenzus közötti különbség
Kooperációs hibák felismerése és kezelése.
Folyamatoptimalizálási gyakorlatok: folyamatszerepek, megállapodáskötés és folyamatmodell. Munkavégzési értékek.
A hatékonyság szempontjai: értékteremtési, munkavégzési és szervezeti hatékonyság.
Time menedzsment alapok: az idő urai
Időrablók és időnyerők
Időszemlélet és hatása a mindennapi munkavégzésre.
Időmenedzsment technikák: pomodoro, sürgős-fontos, gördülő tervezés, időterv készítése.
Priorizálás és kontrollszintek.
Haladok a korral- informatikai ismeretek: excel és a vállalatirányítás (16 óra)
A képzés célja:
A képzés célja, hogy a résztvevő megismerje a Microsoft Office egyik leggyakrabban használt termékét, az Excelt abból a szempontból, hogy hogyan lehet benne úgy adatokat tárolni, rendszerezni, feldolgozni, hogy az alkalmas legyen vállalatirányításra. A képzés másik célja, hogy ezt összevesse egy vállalatirányítási rendszer működésével, lehetőségeivel, hogy aki elvégezte a képzést, azt képes legyen mindkét módon dolgozni. A képzés globális célja, hogy ezeken az ismereteken és gyakorlásokon keresztül fejlődjenek a résztvevők digitális kompetenciái.
A képzés tartalma:
Vállalatirányítás szoftveres alapokon: miért érdemes digitalizálni és hogyan gondolkodunk az adatokról?
Az excel alapfunkciói, adattárolás, adatfeldolgozás
Hogyan alakíthatjuk adattá a működésünket és hogyan jeleníthetjük meg ezeket az excel programban?
Milyen adatok keletkeznek a cégünknél és ezeket milyen formában érdemes bevinni az excel táblázatokba?
A függvények, képletek használata
A vállalatirányításra kifejlesztett szoftverek általános sajátosságai, felépítésük logikája.
Az excel és a vállalatirányítási szoftver működésének összehasonlítása.
Adatbáziskezelés ügyviteli fókusszal
A képzés célja:
A képzés célja, hogy a résztvevő megismerje a Microsoft Office egyik leggyakrabban használt termékét, az Excelt abból a szempontból, hogy hogyan lehet benne úgy adatokat tárolni, rendszerezni, feldolgozni, hogy az alkalmas legyen adatbáziskezelésre. A képzés másik célja, hogy ezt összevesse egy adatbáziskezelő rendszer működésével, lehetőségeivel, hogy aki elvégezte a képzést, azt képes legyen mindkét módon dolgozni. A képzés globális célja, hogy ezeken az ismereteken és gyakorlásokon keresztül fejlődjenek a résztvevők digitális kompetenciái.
A képzés tartalma:
Adatfeldolgozás lehetséges módszerei az excelben
Pénzügyi tervezés lehetséges módszerei az excelben
Statisztikai és pénzügyi kimutatások készítése excelben
Könyvelés előre paraméterezett sémák alapján excelben
Nyilvántartások készítése excelben
Más rendszerek bemutatása és esetleges felhasználási lehetőségeik
GINOP Plusz-3.2.1-21
A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról
A projekt célja, hogy a vállalkozásunk részére nyújtott támogatásnak köszönhetően munkahelyi képzések valósuljanak meg, ezzel növelve termelékenységünket. Ennek érdekében szervezetünk az állami foglalkoztatási szervként eljáró kormányhivatalhoz kérelmet nyújtott be, sikerrel pályázott és az alábbi támogatásban részesült.
Kedvezményezett neve: Coop Szeged Kereskedelmi Regionális Zrt.
Fejlesztés tárgya: A munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül történő támogatásáról
Támogatási összeg: 15 344 672Ft
Támogatás intenzitása: 50 %
Projekt várható befejezési dátuma: 2024.10.17.
Projekt azonosító száma: 70651/36/00060
A projekt keretében megvalósítani kívánt képzések:
-
Hatékony kommunikáció: szemléletfókuszú ügyfélszolgálati kommunikáció
-
Együttműködésfejlesztés és hatékonyságnövelés
-
Vezetők fejlesztése: motiválás és visszajelzés
-
Hatékonyságnövelés időmenedzsment szemlélettel
A projektek keretében megvalósuló képzések bemutatása:
Hatékony kommunikáció: szemléletfókuszú ügyfélszolgálati kommunikáció
A képzés célja:
Napjainkat a kommunikáció nélkül lehetetlen elképzelni. Akkor is kommunikálunk, amikor zenét hallgatunk a tömegközlekedési eszközön vagy épp egy előadást tartunk a munkahelyünkön. Nincs ez másképp az ügyfélszolgálati munka során sem, sőt, itt kiemelten fontos, hogy hatékonyan kommunikáljunk. A cél, hogy a résztvevők megismerkedjenek az ügyfélszolgálati kommunikáció sajátosságaival, szemlélettől a konkrét technikákig.
A képzés tartalma:
A kommunikáció alapmodellje az ügyfélszolgálati munkában
Az ügyfél szó jelentése (külső és belső ügyfelek)
Az ügyfélszolgálat fogalma: részleg vagy szemlélet?
Az ügyfélnek mindig igaza van? - mit tegyünk, ha mégsem?
A nemet mondás gyakorlata: hogyan mondjunk nemet, hogy az ügyfél elégedett legyen?
Érvelési gyakorlatok: meggyőzés vagy rábeszélés?
A logos, pathos és ethos jelentése és alkalmazása
Problémás ügyfelek kezelése
Nyitási és zárási technikák
Hogyan mérjük ügyfeleink elégedettségét?
Szituációs gyakorlatok az ügyfélszolgálati kommunikációra a képzés teljes hosszában, valamint ezeknek a gyakorlatoknak a feldolgozása, visszajelzések a résztvevőknek.
Együttműködésfejlesztés és hatékonyságnövelés
A képzés célja:
A képzés célja, hogy a résztvevők megtanulják a mindennapi munkaéletben fellelhető társadalmi csoportjain belüli: pl. társadalmi, munkahelyi, közösségi, közösen megoldandó feladatok, problémák kezelését. A résztvevő képessé válik a különböző csoportszerepek megkülönböztetésére. A képzésen részvevő meg tudja állapítani a kompromisszum és a konszenzus közötti különbséget, és képes lesz a harmonikus együttműködő munkakörnyezet kialakítására. A képzés további célja, hogy növelje a résztvevők hatékonyságát, kialakítsa bennük folyamatszemléletet és a hatékony időmenedzsment alapjait.
A képzés tartalma:
Együttműködés és csoportszerepek.
A csoporton belüli együttműködés alapjai
Csoporton belüli szerepek a Belbin teszt alapján
Az együttműködés fogalma
Az együttműködő magatartás jellemzői
A kompromisszum és a konszenzus közötti különbség
Kooperációs hibák felismerése és kezelése.
Folyamatoptimalizálási gyakorlatok: folyamatszerepek, megállapodáskötés és folyamatmodell. Munkavégzési értékek.
A hatékonyság szempontjai: értékteremtési, munkavégzési és szervezeti hatékonyság.
Time menedzsment alapok: az idő urai
Időrablók és időnyerők
Időszemlélet és hatása a mindennapi munkavégzésre.
Időmenedzsment technikák: pomodoro, sürgős-fontos, gördülő tervezés, időterv készítése.
Priorizálás és kontrollszintek.
Vezetők fejlesztése: motiválás és visszajelzés
A képzés célja:
Interperszonális kapcsolataink esetében többször előfordulhat, hogy vezetői szerepbe kerülünk. A képzés célja, hogy a résztvevő olyan tudásokkal, képességekkel vértezhesse fel magát, amelyek vezetői kompetenciáit gazdagítják, különös tekintettel arra, hogyan motiválja a munkatársait és saját magát, valamint hogyan adjon, kérjen és fogadjon visszajelzéseket.
A képzés tartalma:
A motiváció fogalma, szerepe
Motivációs technikák, elméletek (pl. Herzberg, McClelland, Susan Fowler stb.)
A saját motivációs faktorok feltérképezése
Kérdezéstechnika (kérdéstípusok és hatásuk)
Visszajelzés vezetőként, visszajelzési technikák.
Kommunikáció írásban.
Testbeszéd: jellegzetességek, gesztusok, térhasználat.
Hatékonyságnövelés időmenedzsment szemlélettel
A képzés célja:
A képzés célja, hogy fejlődjön a résztvevők időkezelése, megismerjenek és kipróbáljanak különböző időgazdálkodással kapcsolatos technikákat, megtanuljanak priorizálni és mindezen ismereteket képesek egyenek bevinni a mindennapi munkavégzésükbe. Távlati cél, hogy a jó időgazdálkodással csökkenjen a résztvevőket érő stressz. Cél továbbá, hogy a résztvevők képesek legyenek növelni a saját hatékonyságukat.
A képzés tartalma:
Hatékonyság fogalma, értelmezése a különböző életterületeken
Hatékonyság szempontjainak alkalmazása a mindennapi munkában.
Időmenedzsment alapok a hatékonyságnövelésére
Halogatás csökkentése és/vagy megszűntetése. Időrabló tényezők kiiktatásának lehetőségei
Priorizálás és kontrollszintek: Priorizálás lehetőségei, technikái a mindennapi munkaéletben, prioritási elvek, kontrollszintek (határidő, tűréshatár, módosíthatóság)
Megbízás és delegálás: Delegálási technikák, ellenőrzési technikák, kontrollrendszer a delegált folyamatokban.